محصول تولیدی دیاگ اسکانیا VCI 1

Product-VCI (3)

این محصول از بر اساس قطعات موجود در بازار ایران طراحی و تولید شده است. این امر با هدف سهولت در پشتیبانی و تعمیر صورت گرفته است.

از آخرین نسل های تکنولوژی در صنعت الکترونیک در طراحی و تولید این محصول استفاده شده است و این باعث شده است تا نسبت به محصول خارجی که از نظر زمانی و از نظر تکنولوژی، قدیمی تر میباشد، با ابعاد کوچکتری امکان تولید فراهم شود.

این محصول تولیدی با همان برنامه و نرم افزار خارجی ارتباط دارد و طبق همان پروتکل با یونیت کنترل های ماشین در ارتباط است.

از جمله برتری های دیگری که نسبت به مشابه خارجی دارد، میتوان به مصرف برق کمتر و همچنین اتلاف انرژی کمتر و در نتیجه به تولید حرارت کمتر اشاره کرد که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

برتری بارز دیگری که در این دستگاه وجود دارد این است که اتصالی در بخش های K-Line و L-Line باعث سوختگی دستگاه نمیشود و یا حداقل میتوان گفت که درصد احتمال سوختن و خرابی در اثر اتصالی نزدیک صفر می باشد.

داشتن ارتباط USB با رایانه، به این دیاگ انعطاف بیشتری بخشیده است و سبب شده است تا کاربران بتوانند تقریبا با اکثر رایانه ها و لبتاپ ها بتوانند از این دستگاه دیاگ استفاده کنند.

قابلیت آپگرید در طراحی نرم افزاری دیاگ، به پشتیبانی از این دیاگ اعتباری دو چندان داده است. و کاربران با گزارش ایرادات، در صورت امکان میتوانند پس از مدتی معقول، از اصلاح نرم افزاری دیاگ بهره مند شوند.

دیاگ نسخه 1 اسکانیا

خلاصه ویژگی های دستگاه

  • دارای قابلیت اتصال به پورت USB
  • یک سال ضمانت قطعات سخت افزاری
  • دارای پشتیبانی نرم افزاری
  • دارای برنامه جانبی برای بروز کردن برنامه ی دستگاه ( دارای قابلیت آپدیت طی چندین ثانیه)
  • قیمت مناسب نسبت به تولیدات خارجی
  • طراحی با قطعات موجود در بازار ایران به منظور سهولت در تعمیر دستگاه
  • همراه با کابل USB برای اتصال به رایانه
  • دارای کابل اتصال به کانکتور دیاگ
  • برای عیب یابی و برنامه ریزی مدلهای یورو2 و یورو3
  • مجهز به سیستم اعلام خطا در سیم کشی های K-Line و L-Line

 

دیاگ نسخه 1 اسکانیا

لینک دانلود برنامه دیاگ

جهت دریافت برنامه ی دیاگ اسکانیا SD2 و SP2 جهت دیاگ و برنامه ریزی یونیت کنترل ها می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

جهت دانلود روی این متن کلیک کنید.

لینک دانلود برنامه دیاگ

در این فایل فشرده، علاوه بر درایور USB، برنامه مخصوص آپگرید به همراه فایل آپگرید، جهت بروزرسانی دستگاه قرار داده شده است.

این اولین نسخه منتشر شده جهت آپگرید دستگاه میباشد. در این نسخه ایراد بخش مربوط به برد موتور در برنامه SP2 رفع شده است. عزیزانی که همچنان با این مشکل مواجه هستند، میتوانند توسط این فایل، دستگاه خود را آپگرید نمایند تا این مشکل بر طرف گردد.

تاریخ اولین بروزرسانی : 02-10-1397

جهت دانلود فایل آپگرید، روی این متن کلیک کنید.

دیاگ اسکانیا VCI 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *